RyanAir, pasirodo, sugeba prieš naujus metus ne tik kalendorius su pusplikėm stiuardesėm išleisti, bet šiemet tikrai ėmėsi kardinalios pertvarkos ir patobulinimų savo tinklapyje, paslaugose ir klientų aptarnavime:
Atnaujintas įmonės tinklapis:
– panaikinta Recaptcha kodų patikras individualioms skrydžių paieškoms (nuo lapkričio 1 d.)
– atsirado galimybė per 24 val. po rezervacijos klientams patiems pataisyti neesmines klaidas, tokias kaip klaidos varde, pavardėje ir pan. (nuo lapkričio 1 d.)
– paprastenis, aiškensis tinklapio dizainas (nuo lapkričio 30 d.).
– supaprastintas rezervacijos procesas, kuriams prireiks tik 5 „varnelių” pažįmėjimo, vietoej buvusių 17 (nuo lapkričio 30 d.)
– intuityvi skrydžių paieška, kuri palengvins pigiausių skrydžių radima kiekvienam maršrutui.
Kiti planuojami atnaujinimai ir patobulinimai (žiema-pavasaris):
– klientų paskyra! Bus pagaliau galima užsiregistruoti, išsaugoti užsakovo info (vardas, pavardė, adresas, kreditinės kortelės duomenys) ir automatiškai užpildyti būsimas rezervacijas (nuo gruodžio pabaigos).
– skaitmeniniai įlaipinimo bilietai! Tad nebereikės privalomai turėti atsispausdintų bilietų – užteks juos turėti išmaniajame telefone, parodyti ir nusiskenuoti prie įlaipinimo vartų (nuo 2014 vasario).
– išplėsta skrydžių paieška! Bus galima ieškoti ne tik pagal kryptis, bet ir pagal kainą, kelionės datas ir pan. Kažkas tokio, ką dabar daro Azuon programa, bet online (nuo 2014 balandžio pabaigos).
– nauja mobilioji aplikacija, kuri veiks visų tipų išmaniuosiuose telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose (nuo 2014 gegužės).
– rastų pigiausių, įdomių kelionių „share`inimas” socialiniuose tinkluose (nuo 2014 kovo).
– tinklapio išvertimas į dar kelias ES kalbas (ispanų, italų) iki 2014 birželio. Kadanors gal bus visos ES kalbos, tame tarpe ir lietuvių.
P.S. na o jei Jūs manote, kad turite dar kokių labai gerų idėjų, patarimų, ką jie dar galėtų pagerinti, atnaujinti – nepaiskuklinkite ir brūkštelkite žinutę, į kuria, OLleary`s sako, galbūt bus atsižvelgta 😉