Pigiausi skrydžiai ir viešbučiai, auto nuoma Savarankiškų kelionių idėjos Naudingi patarimai keliautojams Čia - NE kelionių agentūra !!

RyanAir (FR)

Tiesioginis skrydžių tikrinimas ir bilietų užsakymas: RyanAir.com

Pigių skrydžių bendrovė „RyanAir”, įkurta kaip šeimos verslas 1985 metais Airijoje, šiandien yra turbūt publikos mylimiausia oro pervežimo bendrovė Europoje, turinti 86 bazes, valdanti 400+ naujų orlaivių Boeing 737-800 parką, per metus vykdanti ~730000 skrydžių kuriuose perveža ~130 milijoną keleivių, kasdien vykdanti ~2000 skrydžių tarp ~215 oro uostų 37-iose šalyse! Kompanijoje dirba virš 14500 profesionalų

Savo „vietą po saulę” ši avia bendrovė išsikovojo ypatingomis akcijomis ir tikrai pigiais bilietais. Pats, kai 2005-2006 metais gyvenau Londone, būdavo, nusipirkdavau į Kauną ir atgal už 1 svaro centą + oro uosto mokesčiai. Sumoje, kiek pamenu, teko skraidyt už ~34 lt pirmyn/atgal į Lietuvą, už 8 svarus į Italiją ir panašiai 🙂 Dabar brangiau kainuoja ir bene ilgiau užtrunka suvažinėti viešuoju transportu iš, tarkim, Kauno į Vilnių 😀 tad dar ir dėl to „RyanAir” tapo mūsų ir daugelio europiečių gyvenime savotišku fenomenu, keičiančiu iš principo suvokimą „toli – arti”, nes jų dėka Londonas, Paryžius ar Stokholmas tapo „arčiau” ir dažnai pigiau pasiekiami, nei Klaipėda ar Utena, gyvenant centre Lietuvos 🙂

Dažnam kyla natūralus klausimas – kodėl jie skraidina taip pigiai? Hmz… tiesą sakant nežinau, labai nė nesigilinau, bet galiu pasidalinti pora spėjimų ir įžvalgų iš patirties, tačiau negarantuoju, kad taip būtinai ir yra 🙂

Pirma, numanau, kad nemažą dalį skrydžio savikainos padengia greiti pašto siuntų pervežimai 😉 Pabandykite per DHL ar UPS pasiųsti kokią greitą kelis kilogramus sveriančią siuntą, tarkim, į Angliją ir suprasite, kad patiems nuskristi būtų pigiau 🙂 Tiek verslo korespondencijos, tiek ir paprastų žmonių siuntų skraidinama tikrai nemažai ir tai gali kompensuoti gal net iš principo orlaivio skrydį… tad skrendantys žmonės, kiek jie bemokėjo – jau kaip ir bonusas 🙂 Žinoma, perdedu – išlaikyti tiek personalo, tiek orlaivių, jų priežiūros bazių, mokėti taršos ir visus kitus mokesčius – pinigai labai labai dideli. Bet išgyventi, matyt, gaunasi nes jie tikrai žino geriausia ką, kaip, už kiek ir kodėl daro 😉

Antra įžvalga – tikrai pigūs bilietai būna tik tiems, kam nelabai svarbu konkrečios datos, net konkretūs oro uostai, kas skraido be didelio bagažo ir t.t. Tokie žmonės yra tikrai laimingi 🙂 Bet… panašu, kad daugiau vis tik tokių, kurie dirba „nuo 8 iki 17”, kurie 11 mėnesių pluša tam, kad sulauktų planinių atostogų ir tada nori nenori jau moka tiek, kiek prašomi, norėdami kažkur išskristi pailsėti, pakeliauti. Ir, žinoma, dar viena kategorija, nešanti, manau, pakankamai riebų kąsnį pajamų už bilietus – įvairūs verslininkai, vadybininkai, politikai ir visokie kiti „pateptieji”, kurie skrenda tada, kada reikia, kur reikia ir moka tiek, kiek prašomi. Jei aš esu, tarkim, vadybininkas tarptautinėje firmoje ar man reikia būtinai į parodą kokiame Hanoveryje po poros dienų, o mano darbo rezultatai vertesni išlaidų – firma perka bilietus ir už 800 lt ar brangiau ir niekas nekvaršina sau galvos dėl pigių bilietų paieškos 🙂 O dar mažiau, žinoma, savo labai svarbias galvas vargina visokie „išrinktieji” ir šiaip giminės einantys pareigas valstybės tarnyboje 😀 Jie, už mūsų mokesčių mokėtojų pinigus, skrenda kad ir tą pačią dieną įsigiję bilietus už tūkstančius, taip, manau, kompensuodami „RyanAir” kapšo balansą, kuris būtų gerokai kuklesnis, jei skraidintu vien tik tokius vargetas kaip mes 🙂

Gerai, gana apie svetimus pinigus 🙂 Kitas pasisakytinas dalykas – dėl aptarnavimo kokybės. Keista, bet dažnai tenka išgirsti kažkokį nusistovėjusį, išankstinį neigiamą nusistatymą prieš „RyanAir”…  Žmonės, būną net ir neskraidę, bet kalba, kad dažnai vėluoja, atšaukia skrydžius, palieka žmones „ant ledo” ir t.t. ir pan. 🙁 Bet bent man, tai kažkaip sorry, bet labiau panašu tiesiog į gana standartinę lietuvių ligą – dergti, keikti ir į viską žiūrėti pesimistiškai 😀 Nes kiek pačiam teko skraidyti, o teko jau ne taip ir mažai, tai dar nė karto nesusidūriau su jokiomis rimtesnėmis problemomis! Orlaivių parkas gana naujas ir patikimas, personalas šaunus, beveik  visada atskrenda laiku arba net anksčiau grafiko ir t.t. 😉 O visa kita… na taip, būna atšauktų skrydžių, būna pasimetusio bagažo ir t.t., bet kam to nepasitaiko? BritishAirways? SAS? Ne 🙂 Pasitaiko visiems. O tuo labiau jei, kaip šiomis dienomis, Europą gniaužia sniegas, pūgos, tai „pakerpa sparnus” bet kokio pavadinimo, bet kokių spalvų ir bet kokių kainų oro bendrovių lėktuvams 😉

O svarbiausia – bet kokioms nenumatytoms situacijoms yra taisyklės ir variantai, Europos komisijos nurodymai ir t.t., kas privaloma „RyanAir”, kaip ir visoms kitoms oro pervežimų bendrovėms, tad tik Jūsų bėda, jei nežinote, nesugebate pasinaudoti savo teisėmis, kaip pvz.: į kompensaciją ar pakaitinį skrydį, atšaukus Jūsų reisą, į viešbutį ir telefono skambučius, apmokamus „RyanAir”, jei dėl jų kaltės likote kažkokiame oro uoste „nakvoti” ir pan. 😉

Tad džiaugiamės, kol turim „RyanAir” Lietuvoje (nes su mūsų valdžios „įžvalga ir toliaregiškumu” gali būti visko…), tikimės dar ilgai ilgai skraidyti tokiomis ar ne daug didesnėmis kainomis ir linkime sėkmės, kad ši bendrovė tik plėstųsi, įkurtų savo bazę Lietuvoje ir dar didintų skrydžių krypčių žemėlapį!

Leave a Reply

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.