Pigiausi skrydžiai ir viešbučiai, auto nuoma Savarankiškų kelionių idėjos Naudingi patarimai keliautojams Čia - NE kelionių agentūra !!

Category

6. Įspūdžiai, straipsniai

Gru

Rudens pabaiga Sardinijoje

Dažnai pamačius pigius lėktuvo bilietus tiesiog juos perki, negalvoji kas skris kartu, ką veiksi ir ką pamatysi. Taip buvo ir šį kartą – pamačiau bilietus į Sardinijos miestą Kaljarį už ~105 litus, kadangi kortelėje neužteko pinigų, tai kol susiradau kas nupirks jie pabrango iki ~165 litų. Na nieko, kaip į Italijos salą vistiek superinė kaina. Bilietai nupirkti, kelionė artėja, nieko neplanuoju, galvoju, jog keliausiu vienas, po to paaiškėja, jog tuo...
Bir

Ar dar yra piratų Filipinuose?

„Jos gerai skalbia ir labai ištikimos, todėl jų parsivežti atvyksta daug pasaulio vyrų“, – akimis šnairuodamas į margą minią porino pagyvenęs ir nutukęs filipinietis. Už nugaros, ilgoje eilėje prie kelto bilietų platinimo būdelės tebuvo gauja neišvaizdžių, pigmėjiškų ir suvargusių moteriškių virtinė. Saulė spoksojo tiesiai į mano viršugalvį, varikliai gargaliavo, draskydami ant pašvinkusio Sandakano uosto vandens nenustygstantį keltą, kuris dusliais baksnojimais ardė aptrupėjusį prieplaukos betoną. Man visada patikdavo palikti šalį, kurioje...
Geg

Filipinai laivais

Esu žemės stichijai priklausantis ir tik ant jos tvirtai besijaučiantis. Į orą kylu kada reikia, ant bangų šoku – kada sausumos nebelieka. Filipinai – absoliučiai jūrinė valstybė. Septynių su viršum tūkstančių salų miriade pirmyn atgal zuja tūkstančiai įvairiausių plaukiančių ir plūduriuojančių objektų, vandenyje mirksta milijonai gyventojų ir knibžda milijardai įvairialypių gyvybių. Prie to pridėkime ir tai, kad Filipinų jūreiviai, panašiai, kaip jų moterys slaugės yra viena paklausiausių šalies eksporto prekių....
Kov

Pigiausios kelionės lėktuvu

Pirmoji pigi ir įdomi kelionė buvo gerokai iki keliaukime.lt laikų – dar 2005 metų gale. Tuomet iš Londono skridome kelioms dienoms į Romą, skrydžiai kainavo po… 1 pensą + 34 lt mokesčių, tad sumoje ~34 lt ir 10 ct 🙂 Vėliau sekė skraidymai į Lietuvą ir atgal į Londoną, tiek su RyanAir tiek ir su WizzAir ar AirBaltic. Skrydžių kainų dabar tingių ieškoti, atkasinėti, bet daug nekainavo. Nors nebūtinai ir...
Sau

31-st B-Day trip Fuerteventura

Šiandieną keliame sparnus į, kol kas, tolimiausia kelionę – pagaliau prisiruošta aplankyti Kanarus 🙂 Pretekstas, kaip visad žiemišką Sausį – gimtadienis ten kur šilta. Praeitais metais su gausybę draugų buvome Maltoje, užpraeitais metais – Maroke. Išpradžių, gal kad palaikyti tą „tradiciją” skristi į šalis iš M raidės, mintys krypo labiausiai link Madeiros, bet gruodžio pradžioje viską nulėmė greičiausiai tiesiog ekonominė logika, kad labai „neišsišokti”, nemokėti už skrydžius ~700 lt, kai ne į...
Rgs

Ryanair – mano mėgstamiausios Europos avialinijos

Seniai, labai seniai norėjau parašyti šį tekstą. Vieną kartą jau buvau susiruošęs – kai mano bičiulis Andrius Užkalnis juos šuns dienosna išdėjo. Tada neprisiruošiau. Šiandien Lietuva pasiuto pamačiusi Ryanair per LTV ekraną – kaip čia taip gali būti, kad Meilutytė su Ryanair turi skraidyti. Gali. Nes man Ryanair yra puikios avialinijos, tiksliau – geriausios Europos avialinijos. Pagrindinis nemėgstančiųjų argumentas – Ryanair tyčiojasi iš klientų. Gal iš ko ir tyčiojasi, iš manęs...
Kov

Mallorca Trip II

Dar viena superinė keliaukime.lt kelionė į Maljorką! Šykart skrido rekordiškai didelis būrys „bomzturininkų” ~40+, bet esminę laiko dalį sugebėjome prasibastyti tik 4-se 🙂 Autobusu pasiekę Soller`ą toliau traukėme pėsčiomis, nes pas juos dar mat ne sezonas, tad rajoniniai autobusai važinės tik nuo 04.01… Nepataikėm per 1 savaitę 😀 Tad su visom kuprinėm ir maisto maišais patraukėme kalnais… Per pirmą dieną saloje nuėjome ~20+ km ir nakvojome aukčiausio kalno – Puig Major papėdėje....
Vas

Pigių skrydžių bilietų kainos augimas

Sveiki, prisiruošiau surašyti kai kuriuos pamastymus / faktus apie tai, kaip ir kodėl gana greitai / ženkliai didėja skrydžių kaina, nes kaip bebūtų keista, to kažkodėl daugelis panašu vis dar nesupranta ir gaištama daug laiko vėl ir vėl iš naujo naujiems interesantams aiškinti, o supirkinėjant daugybe bilietų – spręsti priemokų klausimus ir kitus nesusipratimus. Pirmiausia primenu, kad čia nekalbėsiu apie tai, norst ai irgi dažnas nesusipratimų / klausimų objektas, kodėl...
Bir

Legendiniame El Caminito del Ray!

Taigi vaigi, vagi na 🙂 Prieš pora dienų grįžome iš puikios kelionės po Ispaniją. Apankėm, pamatėm daug – Alikantę, Madridą, Almeriją, Malagą, El Chorro ir t.t. Viskas buvo super, tikrai verta atskiro straipsnio, prisiminimų, patarimų pasidalinimo, bet… kaip visad po kelionės nėra laiko kada memuarais užsiiminėt 🙁 Tad kol kas tik perpublikuojų straipsnį iš Ekstremalas.lt apie geriausią kelionės dalį – pasivaikščiojimą ir šuolius su virve legendiniame „El caminito del Rey”...

Spain trip 2011 05 23 – 31 fotoalbumai

Pasidalinu mūsų įspūdžiais iš 9 dienų kelionės po Ispaniją. Kai kam 5 skrydžiai kainavo ~300 lt, kai kas suskraidė su persėdimu Charleroi už ~200 🙂 Aplankyta Alikantė, Madridas, Almerija, Malaga ir El Chorro apylinkėse esantis El caminito del Rey. Kelionės foto: FaceBook.com/media/set/?set=a.10150620025065207.682964.803285206 Laipiojimo El Chorr`e foto: FaceBook.com/media/set/?set=a.10150620076130207.682980.803285206