Žinojau, kad taip yra ir seniau, bet nelabai gilindavausi – man gyvenimas gražus ir be svetimo mėšlo kapstymo. Bet šyvakar kažkaip net kelis kartus užtaikiau ant reklamų RĖKIANČIŲ apie pigius ar net pigiausius skrydžius… kainuojančius tūkstančius litų 🙂 PaGooglinau daugiau – pasidarė koktu nuo tokios psiaudo informacijos ir melagingų reklamų… Nežinau, tikiuosi kokią dieną teismo keliu bus uždraustas toks žmonių mulkinimas ir „pinigo darymas iš oro”. O ir pati tauta tikiuosi, pasinaudodama jau keletos įdomių ir tikrai naudingų, nuoširdžių projektų internete apie realiai pigias keliones pavyzdžiu, susiprotės atskirti pelus nuo grūdų 😉
Niekam nenoriu daryti reklamso ar antireklamos – žmonės patys atsirinks, tikiuosi, tad pateiksiu keletą atgrasių pvz. neminint ryškių pavadinimų, interneto adresų. O jūsų teisė susimastyti kas ir kaip, ar planuodami SAVO atostogas mokėsite už tų visų firmų firmelių ofisų ir darbuotojų išlaikymą ir pelnus, ar vis tik pasirinksite tokias bendruomenes kaip ši, propaguosite Idėją, patys realiai taupysite ir padėsite kitiems.
Pasižiūrėkite pastaruosius kelis šio tinklaraščio įrašus, kur minimos kelionių į Maljorką, Gran Kanariją ar kitus populiarisu maršrutus kainas. Palyginkite su šia akivaizdžiai melaginga informacija:
3775 lt vienam žmogui už skrydžius pirmyn atgal į Maljorką su net dviem persėdimais, kas gali būti patrauklu tik sado-mazo polinkių turintiems keliautojams 😀 pristatoma kaip „pigūs skrydžiai į Maljorką”…
Žiūrim toliau…
Ir dar…
Pavyzdžių sąrašą būtų galima tęsti beveik be galo. Kas turi laiko ir nori, patys gali nesunkiai susirasti visų garsiausiai rėkiančių apie „pigius / pigiausius” lėktuvų bilietus, „puikiausias” paieškų sistemas ir t.t. pasiūlymus.
Šiaip man būtų „dzin” – ekonominė logika tokia, kad jei yra paklausa, yra ir pasiūla – kažkas turi daugiau pinigų nei nuovokos ir apsukrumo, tokiems ir kuriamos tokios „pigių pasiūlymų” sistemos. Atgrasu tik tai, kad apskritai visa liaudis mulkinama su skambiais pavadinimais, kurie realybėje yra gerokai atitolę nuo tiesios. Superkami skambūs domenai, metamos tūkstantinės investicijos į reklamą, visi portalai mirga marga „pigių” skrydžių pasiūlymų. Žmonės ir užkimba. retas kas susimasto, kad užsisakinėdami ten apmoka ir tas nepigias reklamas, ir akiai patrauklisu dizainus ir dar daug kokių sąskaitų.
P.S. Tikiuosi niekas neįsižeis dėl „akibrokštų” 🙂 Aš tiesiog už žmonių švietimą, prieš jų bukinimą…
Deja, bet manau reikia tik džiaugtis, kad yra žmonių, kurių poreikiai yra kitokie komforto ir patogumo supratimu. Tokie keliautojai kaip ir visas bomžturas, kaip ir aš pats, daug mano pažįstamų – nekeliam tokių tikslų ir komforto sąlygų. Nemanau, kad ryanair sėkmingai gyvuotų jei visi keliautojai būtų tokie kaip mes. Neapsimokėtų ir neatsipirktų jei visi keleiviai nusipirktų bilietus po 60 Lt už skrydį. Kažkas turi mokėti didesnes kainas, kažkas turi pirkti viskį ir tekilą „on-board”… 🙂 Taip, kad, realiai, kuo daugiau turistų kurie moka didesnius pinigus, manau tuo geriau tiems (mums) kuriems kelionės ir poilsio sąvokos turi kitokią prasmę 😉
Prielaidos idomios, bet neteisinga linkme 😉 Ivardink kuo is principo skiriasi lufhansa lektuvas nuo ryanair lektuvo. Man tai tas pats metalo ir elektronikos gabalas, transportuojantis is A i B. Viski ir tekila mes daugelis isgeriame. Gal vien del to, kad uztenka ir jam, uz bilietus tesumokejus 300 o ne 3000 🙂 Ir butent nera jokia problema isigyti sumustini on-board uz 6 eur, nes ar taip ar taip skrendi uz 6 eur 🙂 O vat kai skraides uz simtus, kai maistas iskaiciuotas, tai dazniausia teko nusivilti tiek tuo maistu, tiek apskritai aptarnavimu tu avia liniju.
Tad jei kalbam apie kazkokius iskirtinius poreikius / galimybes, tai tuomet suprantu tik viena – arabu ten visokios avialinijos šeichams, kur miegami kreslai ir tikras sampanas :)) O visa kita – tas pats sh, tik bandomas ipakuoti kitaip 😉
Nereik perlenkti bomzturiskumo idejos, kad mums tik zut but pats pigiausias aptarnavimas rupi. Esme iraso visai ne tame pigume ar didesniame konforte buvo, o tai, kad pridygo desimtys interneto puslapiu skelbenciu AKIVAIZDZIAI MELAGINGA info, sukius APIE SAVE. Pagal verslo teise ir logika tai tiesiog turetu buti draudziama! Kas butu, jei pradeciau skelbti, kad mano firma tarkim kepa sveikiausia duona? Tureciau ta irodyti! Todel paprastai niekas labai nesisvaisto epitetais „zaliausia energija”, „balciausias pienas” ir t.t. O vat visokios perekupu sud-agentures visos alei vienos beveik aplipe transparantais apie „pigiausius kelioniu pasiulymus”, „ypatingas kainas” ir kitu melu 😉
Tavo išvardintos avialinijos orientuotos į biznio klientus ir jų poreikius. Pavyzdžiui, Ryanair ar Wizzair oficialiai nepalaiko jungiamųjų skrydžių, nederina laikų ir jeigu vėluosi į registraciją, last-call bus labai trumpas. Lufhansa ir panašiose to nėra.
Tiesiog skirtingos keleivių kategorijos, skirtingi poreikiai. Vienas gali sau leisti 3 valandas sėdėti skraidančiame troleibuse – Ryanair Boeinge 737. Kitame reikia vietos kur pasėdėti kompiuterį, ištiesti kojas ar tiesiog nenori skristi kartu su varguoliais į Londoną. Todėl ir renkasi atitinkamas avialinijas.
Vel… Ar as kur nors kalbejau apie kokybes/aptarnavimo santykius ir pan?? 3000 lt uz skrydi nera pigu net ir uzdirbant tuos 3000 per men, ypac, kai net nebutina skrist uz 300, realiso tarkim kainos su pasirinktom avialinijom vis tiek kainuoja 700-900. Tad tiesiog piktina melas, kai zmones taip nesvariai viliojami danstantis aliuzijomis i „piguma” 😉
Beje tie „troleibusai” – bene pats naujausias oro laineriu parkas Europoje jei ka 🙂 Kiek teko pastebeti naujienas pastaruosius kelis metus, tai butent „nepakilo/gedimas/neisskrido” kontekste minimos kitos avia linijos o ne RyanAir 😀 Kazkaip zavesio tarkim Fokker 50 kelia kur maziau 🙂
Ir jei kalbame apie apsukrius zmones, tai galioja viskam – nelabai pamenu, kad kam butu teke sedet labai susigrudus/nepatogiai. Kaip tik – nesvarbu lektuvas artypilnis ar ne, bet isigudrinam „tureti” vietas ties sparnu arba isvis eiti kur i gala ir guledami miegoti per 3 vietas kiekvienas :))